mervevebebegi15 23 günlük bebeğim yüzünde alnında boynunda isilik gibi minik sivilceler oldu doktor gördü normal dedi ama bi ürün vs vermedi daha önce bu durumu yaşayıp ürün kullanıp fayda gören oldu mu
ummukerem mervevebebegi15 bizdee 23. Gündeyiz ve bizde de var. Sıcaktan, öpmekten hassas cilt nedeniyle oluyor. Hiçbir ürün kullanma kendiliğinden geçer, bazıları anne sütü ile siliyor
mavipatikk mervevebebegi15 Doğalına bırakın derim. Daha minnaacık bedene kimyasal değdirme annesi. Çok normal sivilcelenmesi yenidoğan döneminde 💓🌸
mervevebebegi15 ummukerem hiç öpmedik aslında sadece beresinin üzerinden öpüyorum bazen sık duş aldırmak fayda eder belki daha 2 kere yıkadık havalarda dengesiz olunca 🥰
ummukerem mervevebebegi15 2 mii kız ben kvmi tutamıyorum 7. Günden sonra gün aşırı hep yıkadı çocuğu sonuç burun tıkanıklığı 🫠fazla giydirmiş olabilirsin sıcak da çok yapar