MommyNest Bebeğim ne emer nede mama içer iştahı yok ne yapmam lazım 🥺oğlumun iştahı yok zorla içiyorum bazen ısırır ceker yada döker ne yapayım yardım kızlarrrrrrrrr
gunesnil_momy MommyNest beslenme reddi olabilir benim de başıma geldi mamayı değiştirdim sma aldım bide relaktaz damla alıp 8 damla damlattım şimdi şükür hangi mamayı içiyor sizinki
mlikecn MommyNest benim bebişte öyle 3 aylık olacak pazar günü iştahsızlık başladı besleyemiyorum neden böyledir ki anne sütü de mama da aynı tepkiyi veriyor
elfmrl123 MommyNest 3 ay 24 günlük bebeğim son 3 4 gündür meme reddi yaşıyoruz zorla ağzına veriyorum çok aktif emmiyor benimde
sevimbade gunesnil_momy bebeğinize sma nasıl veriyorsunuz içinde Palm yağı zararlı golden goat içeriği daha temiz isterseniz ona bakın
bebek2anne1 gunesnil_momy smanın hangisini kullanıyorsunuz birde kullandığınız damla ne işe yarıyor ?
biyikkubra mlikecn bende aynı durumdayım 1 hafta sonra 3 aylık olacak iştahsızlık problemi başladı nasıl çözeceğiz kendiliğinden düzelen var mı ?
gunesnil_momy sevimbade ben 23 yaşımdayım benim annem de beni sma mamayla büyütmüş hiçbir sağlık problemim yok ama doktor bunu söyledi diye bunu veriyorum 😔
gunesnil_momy bebek2anne1 optipro biizmki edamirasoker şöyle ki bizim doktorumuz laktoz alerjisinden de şüphelendi hem kusuyordu biraz da ishali vardı şuan çok iyi maşallah deneyebilirsiniz bence
gunesnil_momy elfm1 sma daha şekerli bir süt ama benim bebeğim aynı zamanda içtiğini de kusuyordu birde ishaldi laktoz alerjisinden şüphelendiğimiz için de relaktaz damlatıyordum
edamirasoker gunesnil_momy bende alerji yapılması için götürdüm gerek görmediler ya hala da şüpheleniyorum