Ya artık üzüntüden çıldırmak üzereyim bebeğim iştahı yok ve sadece uykuda besleniyor 4 saatte 60 veya 30 cc yiyor napcam ya kan tahlili idrar tahlili hepsini yaptım temiz çıktı sadece karaciğer enzimleri yüksek çıktı uyumadan yemiyor ayrıca uyanıkken verince krize ağlama krizine giriyor bunun bi çözümü yok mu doktor da bulamıyor napcamı şaşırdım ek gıdaya geçince düzelir mü yemiyor da bağırsakları hazır olsun