Bende çok saçma buluyorum 2025 doğan bebeğin ailesine destek lazımda 2024 e doğan bebeğin ailesine destek değil mi ne kadar adaletsiz bir ülke olduğumuz bir kez daha görüldü. 6 Aralık 2024 doğumlu kızım yani bize 800 tl bizden 20 gün sonra doğan bebeğe 5000 tl çok üzücü gerçekten 🥺