esraeylul30 Kizlar bebeğim 2 aylik 3 ayına giricek günler sonra bu aralar memeyi emiyo ama 2 dk sonra bırakıp ağlıyor tekrar meme ağzına alıyor yine aynısı zar zor yediriyorum nolduğunu anlamadım
naz2911 esraeylul30 kuzum herşeymi gaz sancısı diceksin evet gaz sancısı giriyo o ayda emin ol emerken midesine oturuyo hemen emzirirken ara ara gazını çıkart