gg3848 Kızım 6 ay 25 günlük filede yıkıyorum hala küvet banyosundan idrar yolu enfeksiyonu kolay oluyor diye korkuyorum vakumlu oturaklardan var onda yıkayabilir miyim acaba kızım desteksiz oturuyor sizler nasıl yıkıyorsunuz 🤗
momas gg3848 6. Ayından beri banyo oturağında yıkıyorum. Duşa kabine koyuyorum kovasına da suyunu dolduruyorum döke döke yıkıyorum. Küvette yıkamaktan kat kay daha iyi
Balim12 Ozooo momas deleted20517 adasmummy bende son zamanlarda oturtarak büyük çocuk gibi yıkıyorum ama başına dökerken su yutuyor sanki. Agzına kulağına su kaçmıyor mu. Nasıl yapıyorsunuz. Ben korkuyorum her yıkamada.
gg3848 momas ayy rahat oluyor mu fileye sığmıyor nerdeyse boyu uzun biraz küvetin içine de koymak içime sinmiyor pis su kalıyor sonuçta içinde çocuk kayıyor mu oturakta ıslanınca
gg3848 sencokbiliyon biz bir kere idrar yolu enfeksiyonu geçirdik küvet banyosunda tekrarlama riski oluyor pis suda oturuyor diye çekiniyorum açıkçası kız bebek çünkü
momas gg3848 yok canım pis ku kalmaz ki banyo oturağı var bakumlu e bebekte su birikmiyor dökünce gidiyor nasıl biz yıkanıyoruz o mantık. Ayrıca asla da kaymıyor iki yanı kapalı tabi bebeğin oturabiliyorsa o şekilde yıka. File çok zor bir kere denedim düşüyordu
ferahmete gg3848 kayabilir lakin ona özel lminderi oluyor e bebekte sorarsanız yardımcı oluyorlar ben onda yıkıyorum 6.ayda başladım 16 aylık suan
deleted20517 gg3848 ben o oturakların altlarinin vakumlu olduğunu biliyorum vakumluysa kaymaz korkmayın
adasmummy gg3848 merhaba ben vakumlu olanla yıkamaya başladım daha kolay geldi bana. Fileye sığmıyoruz artık geçiş yapalım dedik çok rahat oldu. Destekli oturuyor benim kızım da oturtuyorum yıkıyorum 6 aylık
gg3848 adasmummy ayy cesaret verdiniz çok teşekkür ederim şükür biz de desteksiz oturuyoruz artık da benim kızım biraz kurtlu ıslanınca kayar mı diye korkmuştum geçeyim o zaman ben de🤗
adasmummy gg3848 yok hiç kaymıyor merak etmeyin ben vakumlu şeyin içine poposu acımasın diye battaniye tarzı bi şey koyuyorum otutturuyorum öne doğru kayıyo biraz daha desteksiz oturamadığı için ona rağmen yıkıyorum sizin bebiş desteksiz oturuyor daha kolay olur ❤️
gg3848 momas evet evet oturak aldım ben pis suyu küvet için yazmıştım ben de geçeyim oturakta yıkamaya çok teşekkür ederim 🤗
atarepla İlk 3 ay filede yıkadım sonra oturttum küvet içine öyle yıkadım. Şimdi 7.5 aylık artık duşakabinde kucağıma oturtarak yıkıyorum sandalye koydum içeri. Tabi hiç tek başıma yıkamadım hep eşimle yaptık.
momas gg3848 kız küvet dediğim duşakabin yani kxnakahak yoksa küvetimiiz yok normal yerden girmeli duşumuz 😂