36+6’da sezaryen ile doğan ikiz bebeklerim akciğer enfeksiyonu ve solunum yetmezliği sebebiyle 56 gündür yoğun bakımdalar. İlaç tedavileri bitti, oksijen destekleri de bikaç gündür kesildi fakat enjektörle sütü ağızlarında biriktiriyorlar, biberonda 10-15ml maksimum alıyorlar, memeyi de çok kısa süreli emiyorlar bu yüzden og sonda eğitimi verecekler ve o şekilde taburcu olup daha sonrasında fizyoterapistle görüşeceğiz. Bi yandan şükrediyorum bi yandan korkuyorum, inşallah emmeye başlarlar. Benzer durumu yaşayan var mı?