elifgibii Merhaba atopik dermatit olan bebeğimin vucudunda bu aralar iyice arttı. Şampuan ve krem önerileriniz var mı acaba
alparslan38 elifgibii mustela sletopia ramtyazamadim ama bize çok iyi geldi 1 yıldır kullanıyorum nerdeyse
elifgibii alparslan38 Neslihannnnnnn cok görüyorum bu kremi ama mustelanın pişik kreminden hiç memnun kalmayınca bu markaya olan güvenim azaldı bilmiyorum :/
elifgibii denizalismom ya onu kullanıyorum şuan ama hiç faydası yok. Bıoderma atoderm ıntensive balm daha mı iyi acaba bi o aklıma geliyor
Neslihannnnnnn elifgibii biz 2 aylıkken başladık tüm vücudu kaplanmıştı egzama işe Mustela ile yıkadığım gün ve losyonu sürdüğüm gün iyileşmişti ertesi gün ciddi anlamda sönmüştü
saddov Atopik dermatit gerçekten zor bir durum bizim de benzer bir dönemimiz olmuştu temiz içerikli ürünler kullanmak çok önemli bu konuda ecowellin şampuan ve losyonlarını öneririm