kalu egesenocok mrb bizde bu mamadan arıyoduk bulamadık sormadığımız yer kalmadı bi eczane dedi ki bu mamaların üretimi durdu satıştan kaldırıldı dedi bize bizde o yüzden aramayı bıraktık
hln81 kalu netten bakarsaniz uretimi durmadi bizede eczane uretimi durdu demedi sadece suan sknti var ithal bir urun oldugu icinde beklemek gerekiyor surec uzuyor
hayatveyasam sgzm Evolvia RP1 0-6 ay, Evolvia RP2, 6-24 ay arasındaki İSPA tanısı olan bebeklerde katkı paysız geri ödenmektedir. Eğer bulamıyor iseniz size hallederim
hilalolo Şu anda bu marka mama piyasada var eczanelerde var , raporlu bebeklere veriliyor ara ara geliyormus inşallah yine eksikliği yaşanmaz