egesenocok Elinde evolvia 2 maması olan var mı .acil lazım bulamıyoruz .bebepim alerjik başka mama asla içmiyor .elimde de kalmadı
gulummmmmm egesenocok alarjik olduğu nasıl anlaşıldı benim bebeğim çok kusuyor ve çok gazlı olabilir mi
hemsire-anne- hemsire-anne- diyarbakırdaym elimizde var bizde o zaman zor bulduk kızım 20 aylık hala iciyor ama siz bulamadıysanız bi kac tane verebilirim bebek ac kalmasın
egesenocok @haticeaslannn kaç kutu gönderirsiniz zor durumdayım hiç bir yerde bulamıyorum bebeğim başka mama içmiyor .aptamil var elimde iki gündür alışsın diye uğraşıyorum
haticeaslannn egesenocok biz 3 kutu aldık bir kutusunu açtık ama ilk kullanımd abebeğim reaksiyon gösterdi. Suan elimde iki kutu var acılmamış isterseniz gönderirim iletişim bilgisi verirseniz
kalu Benimde abimin çocuğuna vermiş doktor bu mamadan kullanın diye abimler Bolu’da heryere baktık aradık yok en son Ankara’da ulusta tanıdık bi eczane vardı orayı aradık onlarda başka bi eczane deposunda buldular eczacılarda söylüyor çok zor bulunan mama diye
haticeaslannn kalu evet bizde bodrumda aydında bile bulamafık uşakta ecza deposunda bulduk. Olur diye 3 kutu aldık ama tekrar alerji olımca doktor nutricina marka mamaya gecirdi . Simdi elimizde acılmamış evolvia rp 1 kaldı 2 kutu en azından onu ücretki birine verip yerine kendi mamaızı alalım dedim
kalu haticeaslannn bizde küçük aldık 400 gr olanlardan bizim bebeyede aptamil hipp diğer markalar hep alerji yaptı doktor bunu önerdi ilk deneyip büyüklerden öyle alalım dedik çünkü hep elimizde kalıyo mamalar bide gerçekten pahalı
sgzm hemsire-anne- biz batmandayız rp 1 varsa alabilirim üçretiyle oğlum aptamili kabul etmedi burada bulamıyoruz
sgzm Elinizde varsa bana da gönderirmisiniz oğlum aptamili kabul etmiyor Batman Merkezdeyiz asla bulamadım
hayatveyasam sgzm Evolvia RP1 0-6 ay, Evolvia RP2, 6-24 ay arasındaki İSPA tanısı olan bebeklerde katkı paysız geri ödenmektedir. Eğer bulamıyor iseniz size hallederim
sgzm Ozgeylulll yani şuan 1 ay 19 günlük yeni başlayacağız ne kadar yeterli bilmiyorum bir kutu da olsa yeter bize :)