Kizim bir bucuk yasina girdi, bir yas sendromu desen var dis var asi oldu onun huysuzlugu var hersey ust uste geldigi bir donemdeyiz.
Gece mama icin kalkiyor, ondan sonra uyku denen bisey kalmiyo, deliksiz asla uyumuyo zaten.
Kaliteli uymasi icin gece beslenmesini sonlandirmak istiyorum. Nerden nasil baslicami bilemiyorum. Kalktigi an su veriyorum ama ondan sonrasini mama istiyo, dun gece vermim dedim basladi aglamaya sanki doven var mecbur verdim. Aglatmadan nasil sonlandilabilirim lutfen tecrubeli anneler bana bi yol yordam gosterin. Bi haftadir okadar pertim cikti ki anlatamam cok doldum. (Sadece bu konuda degil bu arada).
Yorumlarinizi bekliyorum 🙏🏻