kubikbisi merhaba, tsh 0.2 geldi, alt sınırın çok altında. Bebeğim 8günlük. Tecrübe eden, çözüm bulan var mı? Aynı zamanda bebeğimde sarılık var. 17den 10 a düştü hala tamamen iyileşmedi