hulu61 Hangi ilçeye çıktı. Benim memleketim. Herkes başının üstünde tutar emin olabilirsiniz. Tabi şartları iyi diyemem, soğuk, sosyal olanağı olmaysn bir yer, bakıcı konusunda zorlanacağınızı düşünüyorum ama yanınızds gelebilecek kimse yok dimi öyle olsa çok rahat olurdu .