pembeayakkabilikiz benim de öyle alyansım tam altın sarı diyebileceğimiz sarıda bilezikler daha koyu gibi. Bence ayardan değil çünkü 22 ayar düğün bileziklerim var onlar da tam sarı alyansım gibi. Ama başka model kendi ailemin taktıkları ajdalarımın rengi gibi koyu. Nedenini bilmiyorum 😀