eliffsseymen Merhaba bebeğim 3 ana öğün alıyor. Arada da ara öğün veriyorum. Bebeğim günde 3 kere kakasını yapıyor. Bugün 4 öğün yedi ve 4 kere yaptı. İshal değil. Normal oluyor. Durum normal mi? Kilolu bir bebek değil de
fenotippp @eliffsseymen bu kadar kaka yaptığı için kilo almıyorlar ama eğer şüphen varsa bir doktoruna sor istersen
fenotippp @eliffsseymen benin kızımda öyle sürekli eli ağzı boş durmuyor ama poposu oyle hiç durmuyor kiloda yok 😃