Pamukpasta Bebekanneesi yok maalesef içmedi 🥺normal mamayı da icmemisti hiç ztn alerjigi daha kötü kokuyor
Bebekanneesi Pamukpasta bizde neocate kullanıyoruz zar zor ama bir yaş üstü diye vanilyalı olandan alacağız ama tadı çok fark varmı acaba
Pamukpasta “Bebekanneesi”#p35359663 benim bebeğim 8 aylık doktorumuzun çilekli olarak verdiği 1 yaş üstü diğer mamayla karıştırıp denememi soyledi ama olmadı yine de çilekli aslında sadeye göre güzel kokuyor.