esoss78 Merhaba danışmanlık almadım ama çok düzenli beslendim neler yaptım
Hergün yulaf yedim içinde kuru incir kayısı ve üzüm olandan birde öğütülmüş ekledim 1 kaşıkta tahin saat 9.30 da
10 da birtane muz yedim
Dut ve incir suyu muhakkak içtim
Suyumun içine susam attım öyle içtim
Rezene çayı 3,4 günde bir fincan içiyorum
Kahvaltılarımı atlamadım
Akşam muhakkak salata masam da var içinde havuç kesin
Et tavuk yiyorum düzenli ara öğünlerde kuruyemişin dibine vuruyorum
En çok süt yapan tahin iyi bir tahin ama gerçekten kaşık kaşık yiyorum bide helva