Selam anneler kendime yeni bir siyah kot aldım sadece siyahlarla 30 derecede sivi deterjanla yıkadım ama makinede kırışan yerlerinde izler beyazlanmalar olmuş. Ters çevirmeden yıkadım p yüzden mi oldu bir de çözümü var mı daha hiç giyemeden yazık olacak 🥲