melekturkr Arkadaşlar oğlum 35 günlük 3 gündür kakası sarı sıvı ve kokuyor ishal gibi normal mi sizce
ebrrr789 melekturkr Benim doğduğu günden beri gaz yapınca da kaka yapınca da kokuyor kızımın şuan 43 günlük
Pirasalipuding melekturkr Canım geçmiş olsun, anne sütüyle besleniyorsa sarı ve sulu kaka genelde normal sayılıyor ama kötü kokuyorsa ya da çok sık yapıyorsa ishal olabilir. Bence bir çocuk doktoruna danışmak en iyisi olur, için rahat eder.
beybitolat melekturkr sadece mama ile beslenen oğlumunda kakası doğduğundan beri sıvı sarı ve kokulu. Çok şükür bi sıkıntı çıkmadı son tahlilinde. Olabilir değişkenlik gösteriyo olabilir artık büyüyorlar çünkü
melekturkr Doktora götürdüm çok şükür bi sıkıntı çıkmadı ama bu sefer de öksürük başladı balgamlı öksürüyor balgamı çıkaramıyor ve dün hastanede kan alınırken ağladı sesi kısıldı ne yapacağını şaşırdım sizin bi öneriniz var mı