Arkadaşlar yargılamadan başına gelen anneler cvp verebilir mi ikinci doğumunu 5 ay önce yaptım isteyerek olan bir bebek kızım diğer kızım 2.5 yaşında ben kendimi çok sucluyorum sanki ikinci kızımı yeterince sevmiyorum yeterince ona ilk kızım gibi ilgim yok gibi sanki benim bebeğim değilmiş gibi hissediyorum bazen başına gelenler lütfen yardimci olabilirmi onu çok sevip kokluyup hep öpüyorum yetersizlik hissi mi yoksa benim gercegimmi bilemiyorum o yüzden çok arada kaldım sürekli onu severken böyle düşünmek beni çok yıprattı