Ben de doğumdan once almistim iyiki almisim duzenli kullanamıyorum ama toparliyo ve ince gosteriyo kendinizi iyi hissetmek icin bile giyilir yani😄 onu giyince herkes aaa cok zayıflamışsın diyo l bedeni 77 kilo giymiştim olmuştu bana almak isyeyenler kilosuna göre alsin giymesi cok zor