fatmanur123dvt 27 gün oldu doğum yapalı hanımlar dıştaki dikişler iyi ama içtekiler duruyor ne zaman geçer acaba doktor gel fln demedi 40 çıkınca mı gitmeliyim kontrole yardim
fatmanur123dvt Hiilyuss yok etmiyor canım benimde ilk Bebegim bilgisizim korktum neden düşmedi diye dikis
avsinzelal fatmanur123dvt kokrmaniza gerek yok enfeksiyon kapmadiginiz sürece benimde 2 ay oldu doğum yapalı ilk doğum ve yeni yeni toparladı dikislerim
annesiyavrusu_ fatmanur123dvt daha çok taze zamanla düşecek, ama enfeksiyona dikkat et pamukla kurula mutlaka
fatmanur123dvt avsinzelal enfeksiyon olmadığını nasıl anlarım acaba kanamam bitti az az rengi sarimsi akıntı geliyor normal mi acaba KB çok sordum
avsinzelal fatmanur123dvt enfeksiyon şişlik kızarıklık kanama ve çok ağrı yapıyor eğer bunlardan birini görüyorsanız kontrole gitmeniz lazım