Herkese merhaba 11 aylık bebeğim var 1 haftadır sürekli kaka yapıyor günde 4-5 kere rengi normal sarı renkte çok mı besliyorum acaba bağırsaklarına zarar vercek bir şey de vermiyorum aksine muz patates pirinçte veriyorum ne katı ne çok sıvı orta bir halde yapıyor şaşırdım kaldım