Merhaba kızlar covid geçirdiğimden beri 4 yıldır çarpıntı şikayetim var gitmediğim kardiyolog gitmediğim dahiliye kalmadı hep sonuçlar temiz çıkıyor çarpıntım bazen sebebsiz genelde yemeklerden hemen sonra başlıyor en son yine kardiyologa gittim herşey temiz çıktı taşikardi var sorun yok denildi çarpıntım geldiğimde çok korkuyorum kalp krizi ölüm korkusu titreme bulantı tansiyonum çıkıyor başım dönüyor baygınlık hissi tuvaletim geliyor ve bunların hepsi aynı anda oluyor psikoloğa gittim en son çare Esmax verdi emzirdiğim için içim rahat değil :( ben hala her tahlilde her muayenede bişey çıkacak diye bekliyorum ama çıkmıyor bu panik atak mı bu emin değilim :(