Nasıl bir tepki vereyim bilmiyorum bu aralar fazlalaştı.
Sinirlendiğinde de yapmaya başladı.
Göğsümün ucunu ısırmıştı o zaman kızdım
Yapmadı birdaha
Şimdi bacak kol ısırmaya başladı.
Beni ısırmanı istemiyorum canım acıyor dişlerimiz yemek yemek için diyorum
Daha küçük olduğu için çok cümle kursam anlamaz.
Nasıl bir yol izlemeliyim ?