Ogulluana dimi bence de üç yaş daha beter çıktı. Eskiden bebeklerdi hala bı şekilde yönetebiliyorduk kriz anlarini. Su an onu da yapamıyoruz.. siz peki sakın kalabiliyor musunuz? Ben sesimi yukseltince çok pişman oluyorum. Özellikle yemek yemeğince çok kızıyorum. Sabrım kalmadı. Mama sandalyesinden de hızlıca ve sertçe kaldırıyorum o sinirle, canını acitiyorum sonra çok pişman oluyorum