6 buçuk ay önce sezeryanla doğum yaptım. Korunurken hamile kaldım 5 haftalıkken öğrendim kese boşken aldıralım dedik sonra vazgeçtik. Şimdi 7 haftalık bugün doktora gittim aşırı riskli plasenta dikişlere yakın diyor doktor. Sürecim yüksek riskli ilerleyecekmiş iyice korkuttu beni. Başına yada yakınının başına böyle bir durum gelen var mı ? Moralim çok bozuldu artık kalbi atıyo aldıramam da