aysa_linam04 Bebeğim 7 ay 10 günlük ve sürekli kabızlık sorunu yaşıyoruz ek gida ya geçtiğimizden beri süt veriyordum artık mama vermeye başladım acaba ek gıdadan mı yoksa mamadan mı kabız oluyor
mom0989 aysa_linam04 canım bizim de kakamız hep sorunlu doktorum her mama yaptığında içine bir çay kaşığı zeytin yağ koy dedi. Ek gıdayla yeni tanışıyoruz onlarında içine bir tatlı kaşığı zeytin yağ koyuyorum şükür zorlanmıyor
pinarsvcn aysa_linam04 kullandıgın mamanın çok etkisi oluyormuş ben golden goat kullanıyorum kabızlığa çözüm oldu bizim için
aysa_linam04 Efenin_annesi herşeyi veriyorum sebze et yoğurt yumurta peynir falan klasik 7 aylık mamaları aslında ölçülü de yapıyorum ama bilmiyorum hafta da 2 kez kabız oluyor
Efenin_annesi aysa_linam04 bu arada kabız diyebilmemiz için 10 gün tuvalette çıkamaması lazımmış doktorumuz öle diyor
aysa_linam04 Efenin_annesi benim doktorum 3 gün dedi bebeğim 3 gün kaka yapmıyor ve şiddetli bir şekilde ıkınıyor kalası çok sert oluyor her 3 günde bir böyle 😒
Efenin_annesi aysa_linam04 o zaman ek gıdadan olabilir mama yapmaz. Sadece bazıları önce mamayı sonra suyu koyuyor mama daha kıvamlı oluyor o zaman kabızlık yapıyor
aysa_linam04 mom0989 aslında bütün ek gıdalarına zeytin yağı koyuyorum sadece yırt falan verdiğimde koymuyorum ama hiç bişey değişmiyor
mom0989 aysa_linam04 tabi ki zeytinyağ sayesinde düzeldi hem de zorlanmıyor yaparken. Koymazsam eğer kıpmırmızı oluyor yapmaya çalışırken