ipeksiiimom nslhnak arkadaşımın kızı ve yeğenim 13 aylıkken çıkardı doktor hiçbir sorun görmedi mesela kızım 7 aylık olmadan çıkardı şimdi sanki çürüyor gibi
amazontuba nslhnak hayırlısı ile çıksın bizim 5,5 aylıktan beri çıkıyo biri bitiyo biri başlıyo yıldım artık 9 aylık 6 dişi var daha da çıkıyo ateş huzursuzluk uykusuzluk bittik valla 😌
nslhnak ipeksiiimom nette saçma sapan şeyler yazıyor geç çıkınca hipotroidi mongolizm neymiş, canım sıkıldı o yüzden, doktorumuz bana da normal dedi bekleyelim bakalım 🫢
nslhnak amazontuba işte bende diyorum artık bu sürece başayım, sıkıntılı dönemler, benim durum nanay desene 😭😄
amazontuba nslhnak belki bebiş büyük olduğu için daha rahat çıkarır. Yani inşallah öyle olur amin 🥰 d vit düzenli vermeye de devam edin çıkar elbet☺
Nacafa Benim oğlumun da ilk dişi 10,5 aylıkken çıktı geç çıkan dişler daha sağlam olur diyen da var oğlumun dişleri hem sağlam hemde çok düzgün
baby3422 nslhnak oğlum 15 aylık şuan ve bir tane dişi var.O da 13aylıkken çıkmaya başladı.Baska yok gelen giden :)
mamacitaa_ nslhnak arkadaşımın çocuğu 13 aylıkken çıkarmıştı ilk dişini, bu değişkenlik gösterebilen bir durum 😊