Arkadaşlar sorum ikinci doğum üzerine olacak şöyle ki ;benim ikinci hamileleliğim şuan ve ilk doğumum normaldi şuan ikinci hamileliğimin 36+2 haftasındayım doktor normal olacağını düşünüyor her şey yolunda diyor.Bir önceki doğumum 15ay önce oldu ve onun doğumu 39hafta 4günlükken oldu ,bu doğum ne zaman başlar daha mı erken oluyor ikinci doğumlar .siz normal doğum yapanların ikinci doğumu kaçıncı haftada oldu arkadaşlar ben yoruldum doğurmak istiyorum hemen