14 aylık bebeğim var. Ne biberon ne emzik istemedi. İstemeden de emerek uyumaya alistirmis oldum. Bu aralar artık iyice emzik yaptı beni gece uyanıp meme istiyo sürekli kendide deliksiz güzel bir uyku uyuyamiyo benide uyutmuyor. Gündüz ayrı gece ayrı mesai anlicaginiz. Istahsizda bir bebek malesef çevrem emzirmeyi birak düzelir diyo ama küçük diye bir yanım bıraktırma diyor bir yanımda uyku ve iştahı için biraktir diyor. Bu ara iyice zor olmaya başladı hersey lütfen fikir akil verin bana