26 günlük bebeğim 4 5 gündür uyumaz oldu. Sürekli kucağımda uyumak istiyor. Yatırınca uyanıyor. Yalnız bakıyorum beşiğine koyduğumda aşırı derecede ağlıyor. Uyanık kaldığı sürede de yarım saat iyiyse 1 saat ağlıyor. Uykuları önceden 2-3 saatken artık en fazla bir saat ve uyurkende sürekli ıkınıyor kızarıyor. Gazını güzel çıkarıyor. Kabızlıkta yok. Tuvalete dahi gidemiyorum perişan oldum. Bu böyle mi devam edecek kızlar🤷♀️