minikurabiyeninannesi kızım Haziran’da 3 yaşında olucak gece uyanmiyor,mecbur bir veya iki defa ben kaldiricam,normalde korkup yapmiyordu ama ilk gün lazimliga götürdüm oturttum Pepe’nin sarkisini söyledik birlikte ve bı baktım çişini yapmış kaldırdım afferin kızım çişini yaptığın için tebrik ederim alkış yaptık böyle böyle Ogün hep şarkı söyleye söyleye gitti çişini yapmaya 😂dışarıda çıkartıyorum mesela çiş tutmasına falan bakıyorum şükür ilk defa dün kaçırdı oda babasının ihmali yüzünden pazarda yaptı çişini 😂en iyisi alıştırma külotlu bende alayım buda bez gibi bişey mi nasıl oluyor bilmiyorum da