ayran bu konuda her doktor farklı bir şey diyor. Biz doktorumuza sormustuk açık açık anlattı. Geçen sene ülkede 58 vaka görülmüş, Yani çok sık görülen bir hastalık değil ama yaptırın dedi. Ne kadar erken baslanırsa asiya koruyuculukta O kadar erken başlar, ama erken baslandiginsa toplam vurulacak dozda artar pahalı bir aşı dedi kararı bize birakti, şu zaman baslayalim demem ama kendi cocuguna ne yaptın dersen söylerim dedi. Biz de sorduk, kendi çocuğuna 9.ayda baslamis toplam 3 doz vurmuş. Biz de o yüzden öyle karar vermiştik hatta 9.degil 10.ayda yaptırabildik aşıyı. 10. Ay nimenrix, 13.ay bexoro oldu. Şimdi 18.ayda kontrolü var ne zaman yapicakti aşısını hatırlamıyorum o zaman konusucam