hilalyurdakulllll Merhaba arkadaşlar . Sezeryandan ne kadar sonra evde spor yapmaya başlayabiliriz ? Karnım şuan sönmüş balon gibi ve sarkık duruyor başlamak istiyorum ? Daha önce yapıp sonuç alan var mı ? Hangi egzersizleri önerirsiniz ?
aylaa26 hilalyurdakulllll ben 1 ay sonra yapmaya başlamıştım ama 1 ay çok kısa süre siz yapmayın ben sporla ilgileniyorum çünkü ve çok iyi hissediyodum . Ne kadar geçti olalı ? Evde leslie felan yapabilirsin yada dışarı çıkıp yürüyün en sağlıklısı sizide yormaz . Benim 3 aylıktan beride ben pilates ip atlama felan yapıyorum 5 ay oldu doğum yapalı
Psyche hilalyurdakulllll ben pilates salonu ile görüştüm 6 aylık olunca gelin dediler, 6. Aydan sonra pilatese başladım, haftada 2 gidiyorum.
kirazmevsimi_ hilalyurdakulllll 2 ay sonra başladim. Chloe thing ve leslie bebegim şuan 14 aylık leslie ile devam ediyorum.
myavocado aylaa26 ay maşallah, ben de gebelikte pilates yapmıştım, hocam bir sene önermedi, bir sene sonra görüşürüz demişti ama evde ufaktan başlamayı düşünüyorum artık, 7 buçuk ay önce sezaryen doğum yaptım.
hilalyurdakulllll aylaa26 daha. 40ım çıkmadı benimde . Hamilelik önce bir yıl fitness yapmıştım . Yürümek zor çünkü ekstra bir çocuk daha var . Evde spor yapmayı düşünüyorum ama doğru zamanı bilemedim .
aylaa26 myavocado o zaman sizi yormayacak hareketler yapım evde leslie olur yanafit olur burpeegirle de bakabilirsiniz yormuyor hiç biri
aylaa26 hilalyurdakulllll 3 aydan sonra başlayın dıştan iyileşmiş gibi görünsede iç dikişleriniz zarar görebilir
hilalyurdakulllll aylaa26 çok teşekkür ederim umarım toparlanır şuan karnım sönmüş bir balon gibi görüntü beni üzüyor .
Psyche hilalyurdakulllll karnımda sarkma değil de şişkinlik olarak kalmıştı, hamilelik öncesi halime döndüm şu an
kirazmevsimi_ hilalyurdakulllll sadece spor değil diyetle birlikte gayet guzel sonuc aldım. Ama şöyle bir şeyde var benim karnım hamilelikte cok kucuktu yani oyle aman aman buyuk bir gobegim olmamisti sonrasindada sarkma kırışıklım vs olmadı karnımda o açıdan rahattım sadece basen ve karın inceltmek için çaba gosterdim
begonya1 8 ay önce sezeryan doğum yaptım pazartesi bir saat olmak üzere Leslie videoları yapıyorum rahmime bazen ağrı giriyor belimde aynımşekilde 🥲