denizalismom Selam hanımlar . Oğlum 13 aylık ve 20’lik dişimin çekilmesi gerekiyor. Çok ağrımaya başladı bu hafta. Daha önce çektiren oldu mu ? Neler yaptınız? Emzirebildiniz mi ? Antibiyotik vs kullandınız mı ?
SevimliHayaletCasper denizalismom emzirirken 3 adet 20′lik diş çektirdim. 2’si keyfi 1′i ağrıdığı için. Ağrıyanı çektirdiğimde antibiyotik kullandım 2 saat emzirmedim
Feyzosumunannesi denizalismom Antibiyotik kullanmadım 20 lik dışım çekildi. İğneden dolayı 2 saat emzirmedim. Çekildikten sonra ilaç kullanmama gerek kalmadı çünkü hiç ağrım olmadı. Geçmiş olsun 🌸
denizalismom SevimliHayaletCasper kaç gün kullandınız ? İşlem çok ağrılı mı . ? Sadece dolgu yaptırdım korkuyorum biraz 🥲
SevimliHayaletCasper denizalismom doktor kaç gün tavsiye ederse o kadar kullanılır bana 7 gün dedi. Ağrı sızı yok uyuşturuyor zaten. Uyuşukluk geçince de ağrı kesici kullanabilirsiniz olursa