oylesine_ Çok az bir sesi var rahatsız etmiyor bende geçenlerde kızım için almak durumunda kaldık Rsv olmuştu. Arkadaşımda omron vardı ama baya büyüktü ve fişliydi sesi de çok fazlaydı. Kızımda durmuyordu bizde bunu aldık gezdire gezdire oynata oynata hava verdik