Herkes aynı durumda sanırım benim de 4,5 aylık bir aydır emmek istemiyor doğru düzgün uyanınca yada uykuye geçerken gezerek emzirmeye çalışıyorum anlamsız ağlamalar mutsuzluk ve uykuya geçişte çok zorlanma saatlerce uğraşıyorum yani tüm desteklere rağmen bide umarım artık sonuna gelmişizdir ve biter