bilge0912 Merhaba, bizim doktorumuz da 4. ay bitiminde tadimlara başlattı, liste vermişti. Listeye göre üç gün kuralı ile 3-4 çay kaşığı kadar tattırdım her gün ik iay boyunca. Sizinle listeyi paylaşayım. İlk olarak yoğurt, 2. Tuzsuz peynir ( labne kolay oluyor ), sonra haşlanmış sebzelere geçtik, patates, tatlı patates, havuç, yeşil kabak, bal kabağı, avokado. Sonra meyveler ( meyveleri de sindirim problemi olmasın diye haşlayarak verdim ) kayısı, mürdüm eriği, elma, armut, sadece muzu haşlamadan ezerek verdim, sonra yine üçer gün pirinç, yulaf ve irmik lapaları, en son artık 6. ay bitimi gelmişti bu süreçte haşlanmış yumurta sarısı verdim. Sonrasında da sebze çorbaları, sebze püresi + yoğurt, irmikli meyve püresi v.s. ek gıdaya başlamış olduk 6. ay bitiminde. Ben kabızlık, alerji gibi bir sorum yaşamadım bu süreçte. Zeytinyağını ben de kullandım, ezerken bir kaç damla damlatip öyle eziyordum, özellikle muz verirken hala zeytinyağı ekliyorum kabızlık olmaması için.