Benim bebeğim de 3.ayına bugün girdi aşı yaptırmaya gittim sağlık ocağında 6kilo çıktı ,ama bu aralar beslenme reddi var yani mesela biberonla süt veriyorum 100ml sadece yarısını içiyor diliyle geri itiyor böyle bir şey yaşayan var mı,doyduğu için mi acaba 😢