enisecik Kızlar baby goat kullanıyorum bebeğim kakası çok katı gazı var anne sütü yetmiyor gibi mama öneriniz var mı ?
araskusum enisecik SMA Comfort kullandık kolik bebeklere öneriliyor genelde bence bir deneyin, çok güzel de kilo aldırdı
asmkkx enisecik en iyisi bence golden goat fakat gazı belli zaman sınra geçecek suan ne içerse içsin yapar
babygirlandcatmom Sma comfort çok iyi 🫶ne gaz yaptı ne kusturdu çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım bi kaç nama denedşm onlar maalesef bize yaramadı