Papatya5801 Almak istiyorum ama hangi marka iyi karar veremedim kullanıp memnun olanlar hangi marka önerirsiniz
elifsadeni Ben Bosch marka serie 4 kullanıyorum gayet memnunum büyük rahatlık çıkan tozu görünce inanamadım🥲 Resmen evde o tozun içinde yaşıyormuşuz
Papatya5801 elifsadeni bende sırf toz muhabbeti için alıyorum ya hergun evi süpürüyorum hergun toz çıkıyor baya tozu azaltıyormus