sbcelik benim aldıgım ebebekte satılıyo o kadar pahalı değildi 100lira civarıydı sanki. Ama gerçekten gereksizmiş. Çok kısa süre kullanılıyor o sürede de zaten lohusalık vs hele kış ayında çok da gezilemiyor. 10 kez kullanamamışımdır. Velhasıl pişmanım 😅