Bebeğim 11 aylık olucak ne emekleme var nede yürüme iki üç adım atıyor ama tam dengesini sağlamıyor kıyaslamak istemiyorum ama elimde değil etrafımda ki bizden küçük bebisler emekliyor çevrede görünce beni emekliyor mu yok yürüyor mu diyor böyle bebisi olan var mı biliyorum emeklemek gelişim basamağı değil ama çoğu bebek emekliyor