Kızlar ilk doğumum normal oldu şuan 37 haftalık ikinci bebegıme hamıleyim bugün doktor kontrolum vardı doktor Bebek 4 kilo iri daha doğuma 2 hafta yakın var o zamana kadar 4 buçuğu bulur mecbur sezaryen dedi Cumartesi doğuma girecem ne gibi zorlukları var yanıma ekstra ne almalıyım sezaryen da mutlaka şunları çantana koy diyecegınız bişi varmı
İkincisi şimdiden çevremdeki herkes sezaryen da emziremezsin sütün gelmiyor çok geç gelıyır yahut hiç gelmıyor gelse bile az gelir allahım delirtecekler beni doğrumu bu ? İlk oğlumu meme reddiden dolayı emziremedim bunu çok istiyordum emzirmeyi 😥