Merhaba. Biz kız kardeşimin verdiği Woolnat çift katlı kolsuz yün tulumu kullanıyoruz şu an, havalar biraz ısındığında da tek katlısına geçeceğiz. Kardeşim de çok memnundu, biz de çok memnun kaldık. Hiç terletmiyor, bebeğimin göğsü ve sırtı sıcacık oluyor üstünü hiç örttürmemesine rağmen. Kullanım süresi de çok uzun. Yüne gerek yok derseniz pamukluları da var. Sitesinden bakabilirsiniz.