Kızlar oğlum 17 ay 6 günlük bı an da güzel giden uykusu tepe taklak oldu tam 4 gecedr uyumuyor yarım saatte bir kalkıyor çocuğumu resmen ilk defa byle goruyorm mahvediyor beni.17 Aylık da normal mi acaba sizler byle birşey yaşadnz mı ne kadar sürüyor bu ya