nesizade05 Kızlar gece yatmadan önce kaşık mama versem daha tok ve güzel mi uyur acaba .? Sanki akşam olunca sütüm azalıyor ve doymuyor gibi hissediyorum çok huysuz oluyor
mero_81 nesizade05 kaşık mama yerine normal mama verebilirsiniz sütünüz az oluyorsa kaşık mama için küçük ve sindirim sistemi dengesini bozabilir birde çok sağlıklı değiller maalesef
arasbek nesizade05 7 aylığız 6. Ayında ben vermeye başladım yatmadan muhallebi kıvamında.. benim kızım da biberon kabul etmiyor mama da anne sütü de içiremiyorum emiyor ama sütüm de eskisi gibi değil.. kaşıkla veriyoruz o da biberon gibi olmuyor
nesizade05 mero_81 normal mama almıyor ki tadını sevmedi denemedim biberon zaten almıyor emiyor beni sadece
nesizade05 cokbilmismom hipp ve golden goat denemedim sevmedi biberon almıyor zaten kaşıkla verdim yemedi . Belki de aç değildi bilemiyorum
nesizade05 arasbek aptamil kaşık mama olarak mı geçiyor marketlerde vardır sanırım . 4. Ay doktor kontrolünde sorudan verebilir miyim diye çünkü kilo alımı çok az
nesizade05 elizz_momm normal mamanın da tadını sevmedi bakalım inşallah 4. Ay kontrolünde kilo alımı güzeldir de gerek kalmaz