alynaa24 8 aya yanaştık çok seviyorum öpüyorum kokluyorum ama bazen bebeğim çok yabancı geliyo , benimseyemediğim zamanlar oluyo . Benim gibi olanlar var mı bu dediklerim ne zaman geçiyo tam anlamıyla ne zaman evlat duygusu kavranıyo
Minikbirprenses alynaa24 bende bazen uyusa dinlensem diyorum veya eşim gelse artık o ilgilense keşke diyorum sonra kendime kİziyorum 🥺
ogretmenanne2024 alynaa24 tek ben de mi oluyor diyordum tek değilmişim çok şükür bazen vicdan azabı çekiyorum ama tabiki kılına zarar gelse dünyayı yakarım
ozcan39 alynaa24 Bugün 10 aylık oldu, bende de oluyor o duygu. Sanki komşum doğurup bırakmış bana gibi
leylaaksuu alynaa24 bende annecim annecim diye seviyorum ama bazen teyzecim diyesim geliuor benim değilmiş gibi ani şok geçirip yoluma devam ediyorum
gmzshn Yani bazen ben bu benim mi şaka gibi sanki Allahım direkt bize göndermiş hiç doğurmamışım falan diye diyorum ama evladım olarak benimsiyorum tabi ki
alynaa24 gmzshn sizinle aynı durumdayım ondan mı acaba insanlar ilk çocuğu anlamadıkta sonraki çocukları daha iyi anladık diyolar
Mathilda_ alynaa24 tek değilsin bacım bende de oluyor ben 6 aya kadar da tam sevemiyordum herşeyiyle ilgilenirdim yapardım ederdim ama benimseyemiyordum annelik böylemi diyiyordum yavaş yavaş alıştım zamanı var şuan canımı bile veririm onun için öylesine seviyorum ki aklımı yitirecek gibi oluyorum ama hala kendim doğurduğuma inanamıyorum😂 eşime hep söylüyorum bu bizim mi bu bizim mi nasıl bu kadar tatlı olur diye leyleklerin getirdiğini düşünüyorum 😂😂😂
eymenesra alynaa24 yeğenlerim fazladır bir kere oğluma teyzeemmm demiştim ara ara oluyor o hani diyorlar unutuyorsun doğum sancısını falan ben hatırlamıyorum fazla 11 aylık olucak