bizzat kendimin deneyib sevabina her anneye soylemek istedigim sey.ozellikle tecrubesiz annelerin umarim isine yarar.kendimin 2ci bebegim ve ilkinde bilmiyordum bilsem o kadar uykusuzluk cekmezdik.bebegim suan 5 ay 26 gunluk.eger bebeginiz geceleri sik sik uyaniyorsq once bagli oldugu destegi azaltin.diyeceksinizki zaten zor olan bu ama bunu kesmeseniz siz bile psikolojik olarak destek vermeden duramazsiniz.ilk cocugumu 1,5 yasina kadar gece boyunca salladim.2cide de yaptim bir kac gece ama ayni hataya dusmedim.kucagimda hafif sallayib emzikle yatiriyorum sonra yanima koyuyorum gece boyincada yabimda uyuyor.uyandikca ya emziriyorum yada emzik veriyorum.her uyanmasinda kucaginiza alirsanizda oyle alisir.puf noktasiysa su ki👉gunduz uyaniklik surelerini artirin.15 dakika seklimde baslayin.mesela 2,5 saat uyanik kaliyordu.bir kac gece baktim basladi sik uyanmalar 15 dakika artirdim.ilerde yine yasaninca 15 dakika daha artiririm.eski postlarima bakiyorum oglumi 7 ayinda bile 2 saat uyanik bekletiyormusum.cok az bir sureymis ayina gore ve gece boyunca huzursuzlugu bu yizdenmis meger🥲bu arada benim bu bilgileri ogrendigim bir uyku kitabi var eger reklama girmezse onay verilirse ismini yazwrim.bazi postlarda zaten bu hakda bilgi vermisdim.yazwrla hic bir baglantim yok o turk ben azerbaycanliyim.